Håvard's 40 garasje
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Takk
Men alt er ikke perfekt. Det er "perfekt" mekanisk, men den har noen skjønnhetsfeil. Har jo slåss med den aludriten en stund. Bakdørene skal nok bli nye nok en gang, men nå skal jeg kjøre den og nyte!
Fjørene er Ironman. Vidvinkelen lurer nok øyet litt her, og jeg har ikke fått kjørt den/satt den enda. Dessuten skal en vinsj på foran så det går seg nok til. Fy faen jeg gleder meg til å få skilt gitt!

Fjørene er Ironman. Vidvinkelen lurer nok øyet litt her, og jeg har ikke fått kjørt den/satt den enda. Dessuten skal en vinsj på foran så det går seg nok til. Fy faen jeg gleder meg til å få skilt gitt!
- per_martin
- Ble med: fre mar 25, 2005 2:15 pm
- Lokasjon: Harstad
Forventer et besøk ja...og jeg har igrunn ikke noe imot noe som brummer jeg. Kunne sikkert lånt broderns 70 Cuda med en illsint 340 så kunne vi hatt et mini hillbilly treff i Fetsund...men han er out of town for øyeblikket.
Var blitt flott den BJ`n...gratulerer med et vellykket resultat. En spennede prosess har det vært.
Den ble nesten litt nusselig...på en positiv måte selvfølgelig
. Kan hende den hadde kledd et litt sintere utseende....eller på en annen side...kanskje ikke...
Er i heimen etter kl 1430 lørdag og hele søndag
Var blitt flott den BJ`n...gratulerer med et vellykket resultat. En spennede prosess har det vært.
Den ble nesten litt nusselig...på en positiv måte selvfølgelig

Er i heimen etter kl 1430 lørdag og hele søndag
Senest rettet af Eivind37 tor apr 24, 2008 12:09 pm, rettet i alt 1 gang.
Very nice
Må være delig og endelig komme i mål.
Du må gjerne kjøre den til Fetsund en tur å. Jeg bruker overhode ikke lang tid ned til Eivind. For har virkelig et sterkt ønske om og besiktike denne.
Men helt greit med Redneckbil å

Må være delig og endelig komme i mål.
Du må gjerne kjøre den til Fetsund en tur å. Jeg bruker overhode ikke lang tid ned til Eivind. For har virkelig et sterkt ønske om og besiktike denne.

Men helt greit med Redneckbil å

Jan K.
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak