Eastwater Garages: HJ45 og HDJ100 (tidl. KZJ95 og div. Hilux)

Her kan du opprette din egen "garasje", legge inn bilder av din Land Cruiser.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45, KZJ95 og LN46

Innlegg av ole_kristian »

marting skrev:Men husk at i følge signaturen din er du dobbelt så stygg nå som du var fra før.. :D
Akkurat det er jeg smertelig klar over. Men jeg har fortsatt litt margin, selv om jeg er meg selv evig bevisst at jeg ikke kan finne på å gå lenger nå.
En kamerat som i vinter plutselig konstanterte at han plutselig befant seg på "midt i mellom to amerikanske pickuper" stadiet, gikk hen å spontankjøpte en Skoda pickup bare for å unngå at jeg skulle bruke min velkjente signatur mot ham. :lol:

Forøvrig så håper jeg at jeg nå kan få lagt ned litt mer innsats på HJ45'n fremover.
Men jeg er neimen ikke helt sikker, for til uka drar jeg å henter en vanvittig nedkjørt 1988 Hiace 4wd. :roll:

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
pero
Innlegg: 12
Ble med: fre mar 04, 2011 11:20 pm

Re: Eastwater Garages. HJ45, KZJ95 og LN46

Innlegg av pero »

Ja da kom Hiluxen hjem igjen :D Akkurat som ælgebikkja mi gjør av og til. Tenkte å ta den inn i hallen på jobb i kveld å se over, så får jeg bestemme meg for hva som skal gjøres i hvilken rekkefølge. Ole Kristian har stellt godt med den så det dreier seg ikke om noe redningsaksjon snarere forbedre det som har forfallt siden 1982, da den kanskje var en smule blankere i lakken. Takk igjen for utmerket stell og vedlikehold :wink:
Brukeravatar
knut eivind
Innlegg: 1818
Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
Lokasjon: Gjøvik

Re: Eastwater Garages. HJ45, KZJ95 og LN46

Innlegg av knut eivind »

hvor holder du til a Pero?
knut eivind skogen tlf. 95287o82
pero
Innlegg: 12
Ble med: fre mar 04, 2011 11:20 pm

Re: Eastwater Garages. HJ45, KZJ95 og LN46

Innlegg av pero »

Nørst på Toten som Ole Kristian sier eller nærmere bestemt Snertingdal. 8)
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

Da har det blitt en "container" i Eastwater Garages.
Rundbulket og godt brukt 1988 Hiace 4wd.
Vedlagte filer
LH66
LH66
Hiace_LH66.jpg (424.81 KiB) Vist 11513 ganger

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Brukeravatar
knut eivind
Innlegg: 1818
Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
Lokasjon: Gjøvik

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av knut eivind »

den matcher jo forøvrig ikke en mk1 hilux, men du verden for en koselig bil en gammal hiace er, og det klistremerke i ruta: et slik et skulle jeg gjerne hatt
knut eivind skogen tlf. 95287o82
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

knut e skrev:den matcher jo forøvrig ikke en mk1 hilux ...
Der er vi absolutt hundre prosent enige. Men det er lettere kjippe endurosykkelen, bensinkanner, verktøy og kjøreutstyr baki denne enn på planet av en pickup. Ihvertfall vinterstid.
knut e skrev:men du verden for en koselig bil en gammal hiace er ...
Koselig å koselig? Joa - hadde mange timer i sånn bil for mellom femten og noenogtjue år siden, da jeg å noen kamerater farta det meste av sørnorge på kryss og tvers med en rallyrigget Starlet på henger bak.
knut e skrev:og det klistremerke i ruta: et slik et skulle jeg gjerne hatt
Tja - vet ikke om jeg får det av helt, men jeg tror ikke det blir sittende. Jeg har et noe mere avslappet forhold til denne "store grå reven" så lenge den holder seg i skogen og kun spiser sau og vilt. Har dessverre hatt den skremmende nær huset de siste par årene, så dukker den opp på tunet så er jeg redd mauseren blir nødt til å bjeffe litt.
Uansett - kjøper man bil på finnskogen, så må man nok regne med at det sitter et slikt merke på den.

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Brukeravatar
knut eivind
Innlegg: 1818
Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
Lokasjon: Gjøvik

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av knut eivind »

ja gråbein hadde vært fin den hadde den bare vært redd for oss på to bein. en stor fordel er jo at den spiser gleldrebikkjer, men det er vel derfor de fleste ikke liker den. er det 2l motor eller bare l?
knut eivind skogen tlf. 95287o82
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Bruktbilgaranti vs. forhandlers bortforklaringer. Sluttresul

Innlegg av ole_kristian »

Jeg tenkte jeg skulle skrive en liten oppsummering av diverse saker jeg opplevd som bruktbilkunde etter jeg kjøpte min Landcruiser KZJ95 hos Toyota Sulland på Lillehammer i februar i år.
Jeg vil ikke på noen måte "drite" ut selgere eller forhandler - men endel fakta må alikevel komme frem, samt at jeg også vil fremheve hvor gode rettigheter man faktisk har når man handler hos en forhandler.

Jeg har en svoger som er er selger på Toyota Sulland på Kongsvinger - og sist vinter drev jeg å småsnakket mye om at jeg hadde lyst til å kjøpe meg en brukt landcruiser, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å ta meg råd til å handle noen bil enda.
Svoger derimot - han mente jeg burde handle - og via en felles bruktbildatabase som alle selgerne i Sullandgruppen sikkert har oversikt over, så dukket "min" landcruiser opp. På forespørsel fra min svoger til selgeren på Lillehammer ble det opplyst at bilen var skikkelig strøken, veldig godt tatt vare på og hadde komplett servicehistorikk. Men det var andre som var veldig intressert i bilen, så jeg måtte bestemme meg veldig fort. Så fort at det ikke ville bli tid til å reise å kikke på bilen. Jeg var i tvil - og jeg spurte min svoger om han stolte på at det ble gitt riktige opplysninger om bilen, men de var jo selgere i samme konsern - og hadde møtt hverandre ved flere anledninger, så han mente dette skulle være uproblematisk. Jeg fikk også tilsendt servicehistorikken på bilen, og den var ganske tettskrevet.

Bilen ble hentet av andre, og jeg kunne plukke den opp på Toyota på Kongsvinger. Min svoger møtte meg nærmest i døra og fortalte at det var rustflekker på og rundt frontruta, samt andre synlige skavanker og riper som han ikke hadde blitt opplyst om.
Vel - "strøken og godt tatt vare" på fikk seg allerede da en ripe i lakken.
Blandt annet så var dekkene skikkelig skeivslitne på den, og når jeg begynte å bruke bilen syns jeg den var nervøs og vinglete å kjøre. Det var dessuten en påtagelig og godt hørbar "piping" i bilen - som visstnok skulle komme fra dieselrør/returpumpe.
Avtalen var at jeg skulle komme med bilen opp til Lillehammer igjen, så skulle de se litt på de feilene jeg bemerket. Jeg kjørte bilen til Lillehammer og fikk lånt en ny BMW en ukes tid, så jeg ble jo forsåvidt tatt godt vare på sånn sett.
Når jeg fikk igjen bilen så var det satt på to nye dekk foran, nye varmeelementer var montert i førersetet, det var skiftet endel lyspærer i dashbordet og ekstralysene som satt på bilen virket denne gangen. Verksmesteren benektet at det var noen "piping" i bilen. AC anlegget var fyllt opp med gass, da jeg hadde en sterk mistanke om at det ikke virket årntli. Men det var tross alt vinter enda, så det var vanskelig å vite sikkert.
Når jeg begynte å kjøre med bilen igjen, så var det fortsatt en irriterende "piping" i dieselsystemet. Den var fortsatt nervøs på styringa, og den sporet veldig lett. Jeg ble dessuten mer og mer skeptisk til lakkrusten rundt frontruta, da rusten så ut til å krype under frontrutelimet. Dessuten så var ene skjermbyggeren bak løs, og den hadde gnusset bort lakken helt inn til ren plate.
Jeg klagde på rustflekkene og den vinglete styringa, Men selgeren på Lillehammer avviste disse klagene med at LC 90 bestandig hadde vært litt vinglete å kjøre - og dessuten var forstillinga gått over da bilen hadde kommet inn som bruktbil, så den var det ikke noe feil med. Lakkere gamle bruktbiler kunne de heller ikke gjøre, men jeg fikk med en boks med touch up paint.
Min svoger fikk litt dårlig samvittighet av at han hadde påvirket meg til å kjøpe denne bilen - og jeg vet ikke helt hva han gjorde og hvem han kontaktet i Sulland systemet, men jeg fikk etter en stund beskjed om at bilen kunne settes inn på Toyota Sulland på Kongsvinger for utbedring av rustskader, lakkering av vindusstolper og tak samt ny frontrute. Samtidig ble skjermyggere bak tatt av og begynnende rustangrep ble tatt der også, og den ble lakkert opp til midtprofilen på karrosseriet. Dette var en ikke så rent billig operasjon, og den ble tatt for Toyota Sulland Lillehammers regning.
Det syns jeg faktisk var veldig bra - men hvorfor førte min svogers klage frem, og ikke min, som tross alt var bruktbilkunden?
Men bilen var fortsatt vond å kjøre, men klagen min på dette til Lillehammer førte ikke frem.
Etter sommerens ferietur - 450 mil gjennom norge sverige og finland, ble de nye fordekkene tilnærmet helt utslitte på innsiden. Bilen forverret seg også med tanke på sporing og vingling.
Igjen tok min svoger affære, og det ble besluttet at jeg skulle få dekket en forstillingskontroll med justering av hjulvinkler.
Da ble bilen stående lenge på verksted. Mekanikeren som skrudde på bilen måtte mer eller mindre skjære og slå forstillinga i biter for å få den fra hverandre. Kan umulig ha vært rørt en skrue her på ti år var hans påstand. Dessuten er innfestningsforingene til tannstanga helt utslitt sa han. Fikk se det med selvsyn at tannstanga hadde en glipp på ca 15mm sideveis :shock:
Dette var altså en forstilling som hadde vært gått over når bilen var inne som bruktbil hos forhandleren på Lillehammer på senvinteren? En kikk i den tidligere tilsendte servicehistorikken tilsa at forrige eier nok har betalt for jobb som ikke er blitt utført. Ihvertfall i forstillinga.
Ei bærebru og foringer ble satt in nytt, men en ny tannstang var såpass dyr (18 000) at Toyota Sulland Lillehammer - som også denne gang skulle betale gildet, ville fremskaffe en brukt og kvalitetssikret tannstang fra et hoggeri.
En aktiv bruker på forumet her hadde tannstang til LC 90 som jeg tipset om, men svaret fra Lillehammer var at de kjøpte ikke deler fra privatpersoner. Jeg tipset også om bestillingsinfo om løse polyforinger til tannstanga - samt overhalingskit for selve tannstanga da den som sat der hadde litt lekkasjer, men de satte ikke inn uorginale deler i en Toyota. Vel - kanskje det er betryggende, men jeg prøvde å legge frem det fakta at det faktisk er mye kompetanse blandt brukerne av NLCK's forum, men dette ble ikke tatt til følge. Ei heller på Kongsvinger hadde de lyst til å montere uorginale deler. Greit nok, og jeg innfant meg med at jeg kunne komme til å vente en stund på at ei brukt tannstang skulle dukke opp.
Bilen ble igjen kjørt noen uker med den vinglete styringa. Nå opplevde jeg faktisk bilen som "nesten" trafikk farlig. Ihvertfall om noen annen enn meg skulle kjørt den.
Så en dag fikk jeg telefon fra Toyota på Kongsvinger. De hadde fått tilsendt ei brukt tannstang fra Lillehammer, og denne hadde de testet og funnet ut at var bra. Ny verkstedtime. Kom på nytt for å hente bilen i håp om at tingene nå var bra.
Nope :?
"Kom inn på verkstedet" sa mekanikeren. Allerede på 5 - 6 meters hold ser jeg hva som er feil. Den tilsendte tannstanga er tydelig bøyd, og den låser seg fullstendig når de prøver å vri den rundt. Kvalitetssikret var den visst også?
Nå har jeg en mistanke om at han som er gift med søstera mi bruker litt store bokstaver på intern e-postene i konsernet.
Følgene er ihvertfall at jeg nå nylig fikk helt ny tannstang montert. Eneste nedturen er at jeg måtte kjøre Prius halvannen uke. Egentlig greit, for jeg vet nå hvordan toyota jeg ikke vil ha.

Nå er det sikkert noen som mener jeg bør være sur, sint og frustrert - men jeg er ikke det.
Alt dette som er gjort med bilen min har jeg fått dekket, og det må da ha kostet mange titusener??
Om jeg er sur på selgeren på Lillehammer?
Mnnjææaa .... selgere er selgere, og enten har han unlatt sannheten for å håpe på at jeg kanskje hadde vært en kunde som etterhvert "ga opp", eller så kan det jo hende at verkstedet på Lillehammer har gitt selgeren feilaktige opplysninger, og at han derfor handlet mer eller mindre i god tro?

Men hadde han når jeg kjøpte bilen - sagt at "her er det jammen noen små skavanker her gitt - så vi går ned en 15 - 18 tusen på prisen vi, om du tar bilen slik den står".
Da hadde jeg kanskje kjøpt bilen alikevel, og jeg hadde mått tatt alle disse kostnadene sjøl :roll:

Jeg er min svoger evig takknemlig for den hjelpen han har gitt meg, og skal jeg kjøpe meg "dyr bil" en gang til - så tror jeg alikevel det blir hos en autorisert forhandler som er pålagt å gi bruktbilgaranti (jeg vet at vi alle har litt forskjellig utgangspunk for hva vi kaller dyr bil, men med min økonomi var dette kjøpet en veldig dyr bil).
Senest rettet af ole_kristian ons des 07, 2011 3:50 pm, rettet i alt 3 gange.

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

knut e skrev:er det 2l motor eller bare l?
2L

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Brukeravatar
offroadguru Solli
Innlegg: 2371
Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
Lokasjon: Hauge i Dalane

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av offroadguru Solli »

En slik hiAce skulle jeg også hatt. Har hatt noen av dem som bruksbiler, ikke 4X4, og det er noen fantastiske biler. Hadde faktisk 2 stk. 4X4 og, men der tok jeg kun diffene bak (5.10) for å bruke på en Rocky... Lett å se at man var dum i unge år dessverre.
Synes du HiAcen er litt lat? Her er ett tips om oppgradering:
Image544-2.jpg
Image544-2.jpg (54.58 KiB) Vist 11434 ganger
http://www.lextreme.com/forums/showthre ... 275&page=2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qe3ShAdfNis[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dnLDt8QQdys[/youtube]

Hva med 45en, noe nytt?
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

offroadguru Solli skrev:En slik hiAce skulle jeg også hatt.
Da tror jeg jammen du må skynde deg. Enten er de opprustet og oppbrukt (min er helt på grensen til det), eller så eksporteres de til afrika.
offroadguru Solli skrev:Synes du HiAcen er litt lat? Her er ett tips om oppgradering:?
Ja - da kan man levere ekspressgods.
offroadguru Solli skrev:Hva med 45en, noe nytt?
Driver mest å snekrer/innreder garasje, slik at jeg etterhvert får et varmt sted å drive.
Kjører den litt nå og da, men må gjøre om en tidligere rustreparasjon på ramma før je gtør å reise på BT med den. Men har nå endelig fått kjøpt meg sveiseapparat gjennom NLCK da :D
Skal prøve å plukke ut, ventil, gass, sveisetråd og maske gjennom jobben etterhvert.

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
baardlie
Innlegg: 851
Ble med: fre nov 12, 2004 8:58 pm
Lokasjon: buskerud

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av baardlie »

Hei ! Tenkte du ville vite at den røde corollaen nå er solgt , til afrika-oppkjøper :( Den får nå et nytt liv som taxi i kamerun!!! Le eller gråte ??? Rusta var kommet for langt til at vi ville koste på den en kjempesum.........
Vedlagte filer
landrover fun.jpg
landrover fun.jpg (4.48 KiB) Vist 11295 ganger
Bård - Tlf.97618988
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

baardlie skrev:Hei ! Tenkte du ville vite at den røde corollaen nå er solgt , til afrika-oppkjøper :( Den får nå et nytt liv som taxi i kamerun!!! Le eller gråte ??? Rusta var kommet for langt til at vi ville koste på den en kjempesum.........
Jasså - og så hele veien til Kamerun da gitt?
Så den begynte å bli rusten? Ja ja, det var vel ikke annet å vente, men den var fortsatt ganske bra når vi hadde den selv om den hadde gått omtrent 300 tusen km når vi solgte den.

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
baardlie
Innlegg: 851
Ble med: fre nov 12, 2004 8:58 pm
Lokasjon: buskerud

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av baardlie »

ole_kristian skrev:
baardlie skrev:Hei ! Tenkte du ville vite at den røde corollaen nå er solgt , til afrika-oppkjøper :( Den får nå et nytt liv som taxi i kamerun!!! Le eller gråte ??? Rusta var kommet for langt til at vi ville koste på den en kjempesum.........
Jasså - og så hele veien til Kamerun da gitt?
Så den begynte å bli rusten? Ja ja, det var vel ikke annet å vente, men den var fortsatt ganske bra når vi hadde den selv om den hadde gått omtrent 300 tusen km når vi solgte den.
He he , den sto på ca 200tusen da jeg kjøpte den og runda vel 350- før den ble solgt så kan sikkert plusse på 100- da ? Jeg kjøpte den av en av "våre nye landsmenn" og solgte den dermed tilbake.....så da ble vel ringen sluttet da kanskje ?? :?
Bård - Tlf.97618988
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

baardlie skrev:
ole_kristian skrev:
baardlie skrev:Hei ! Tenkte du ville vite at den røde corollaen nå er solgt , til afrika-oppkjøper :( Den får nå et nytt liv som taxi i kamerun!!! Le eller gråte ??? Rusta var kommet for langt til at vi ville koste på den en kjempesum.........
Jasså - og så hele veien til Kamerun da gitt?
Så den begynte å bli rusten? Ja ja, det var vel ikke annet å vente, men den var fortsatt ganske bra når vi hadde den selv om den hadde gått omtrent 300 tusen km når vi solgte den.
He he , den sto på ca 200tusen da jeg kjøpte den og runda vel 350- før den ble solgt så kan sikkert plusse på 100- da ? Jeg kjøpte den av en av "våre nye landsmenn" og solgte den dermed tilbake.....så da ble vel ringen sluttet da kanskje ?? :?
Bilen var først demo vogn på toyota på kongsvinger, så hadde muttern den i mange år før kona mi overtok den og hadde den i tre fire år. Hun solgte. den videre til en kollega. Trur hun hadde den etpar år også. Så den tilsalgs på finn en stund før du kjøpte den.

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

Lite aktivitet på garasje sida mi for tiden.
Guttebilen er litt sånn "off the record" i drift som hjelpegutt i vedskogen - noe som er en oppgave den mestrer med glans, da gamle pickuper har best av å slite og streve litt.
Vedlagte filer
Baklemmen på en pickup - er kanskje verdens mest nyttige gjenstand?
Baklemmen på en pickup - er kanskje verdens mest nyttige gjenstand?
2012-03-18 11.09.10.jpg (194.51 KiB) Vist 11154 ganger
Sliten pickup i solnedgang er bestandig et pent motiv.
Sliten pickup i solnedgang er bestandig et pent motiv.
2012-03-18 17.53.50.jpg (107.87 KiB) Vist 11154 ganger

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Brukeravatar
Bjerke
Innlegg: 643
Ble med: man jul 03, 2006 8:11 pm
Lokasjon: Oslo

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av Bjerke »

:( ser ikke bildene jeg?
xHJ60 xHDJ80 xLC90AT
x2007 Tundra 4,7LtrD-cab Limited Edition.
xRN46 xLc120 xLc150
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1044
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av ole_kristian »

Bjerke skrev::( ser ikke bildene jeg?
Hmmm... Ser de jeg. Både på pc og android telefon?
Men jeg ser det har skjedd noe med alle mine tidligere bilder i garasjetråden min?
Skyldes kanskje flyttinga til nytt webhotell?

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
baardlie
Innlegg: 851
Ble med: fre nov 12, 2004 8:58 pm
Lokasjon: buskerud

Re: Eastwater Garages. HJ45 og KZJ95

Innlegg av baardlie »

Ser de siste bildene men ikke de lenger opp på siden :? Flott bil den 45n gitt !!
Bård - Tlf.97618988
Svar

Tilbake til «Garasje»