Sitat:
Dette er jo et veldig positivt tiltak , men det vi alle lurer på er hvor mye som egentlig er tatt ut av NLCK`s kasse, totalt til dette prosjektet ? Er det lånet på 20 000 kr ?
Helt riktig
Det er Nlrk(Norsk Land Rover Klubb) som har betalt oppussing og er ansvarlig ovenfor eier av bygningene, men pga. litt større kostnader lurte de på om vi ville betale 1 års leie på foskudd for å få ferdigstilt lokalene til bruk. Vi har samme rettigheter av lokalene som de Nlrk har, så her stiller vi likt.
Nlck har da forskuddtert leien på 20.000.- for de medlemmene som egentlig skal betale for leien på kr 500,- pr. mnd. x3 = kr 1500,- og det blir da kr 18000,- på ett år. Nlck betaler de resterende 2000,- for de medlemmene som bruker tilbudene som også gjelder møteplass og gratis serviceplass for andre Nlck-medlemmer som trenger det.
Pga. forsinkelsene så skylder vi nå Nlck kr 1500,- som vi håper Nlck dekker, i så fall vil dette koste klubben Nlck totalt kr 3500,-
Jeg har personelig tatt ansvar for ett års leie for en mekkeplass selv om jeg har en større og "gratis" plass til mitt prosjekt i dag. Min plass er vel forhåpentlig ledig i løpet av to mnd.
Det er et medlem i Nlck som her tatt den andre plassen, Nlrk leier tilbake den tredje plassen inntil vi finner et Nlck-medlem som trenger den.
I utgangspunktet så hadde vi håpet å få ferdig lokalene til Januar men ble en mnd. forinket pga. masse arbeide for å få lokalene ferdig.
Vi ønsker også å søke om tilskudd hos Nlck om å få kjøpe noen Lc-bøker/manualer og lign. for å ha tilgjengelige for brukerne. Disse bøkerne/manualene er også tenkt å være tilgjengelige på Nlck treff slik at de også kan være til glede for andre medlemmer.
Alt dette håper vi vil gi Land Cruiser-miljøet i Trøndelag et løft og at nye medlemmer kommer til
Andre spørsmål