offroadguru Solli skrev:
Godt nyttår du og.
Danske Challenge gutter ser jeg monterer vinsjen bak setene og lager mulighet for å trekke tauet ut både forran og bak, i tillegg får man bedre vektfordeling og ikke minst mindre overheng forran. Lite vits med store hjul når vinsj og støtfanger butter i mot som om man kjørte på 31 tommere

ja, dette med vekfordeling og overheng er tingen... men jeg vil ha vinsjen UNDER bilen, og der ser det jammen ut til å være ok plass. Tenker jeg foreløbig ikke lager noe freespool-greie, bare kjører wire ut. funker fett det.
Ser ut til at jeg klarer berge et av dekkene jeg flerra, det andre blir reservedekk.
Så betiller nye 35" mtz og setter de forran, og må finne en plass å gjøre av reservedekket.
Trenger en 15x8 felg også, om noen har!
dpm skrev:
hei Pål. ser du skriver at det er treff iløpet av januar mnd, hvor og hvilken kjøring blir det der?
Heihei, det er vel tiltenkt å være treff 22-24 jan eller helga etter i Bardu, muligens samme kjørefeltene som vi hadde i sommer/høst. Er Arctic Jeep Challenge, må jo dra å kjøre svettn av de gutta.
Når det er sagt, er det et kjempefint område, sist kjørte vi i 3-4 grupper, der 3-4 var vanskeligst med myr, bekker og skog i tanks-spor og gjørmehull. Er noen bilder tidligere i tråden.
De i gruppe 1-2 får benytte seg av muligheten til å teste bilen skikkelig uten å være redd for å skade noe, og en kar fra forsvaret var "instruktør" på kjøringen og ga tips og råd for at alle skulle få best mulig utnyttelse av ruta.
På dette treffet tar jeg med lagmannstelt og ovn, camper fra torsdag til søndag i bushen, der vi oppretter camp.
Hadde vært artig om du stilte, vil tro du kommer til å elske bilen i det området! hvordan går det med tems forresten?
Se mer under treff på offroad.no, Jeep Arctic Challenge. Det er sikkert ok å bare delta på en eller to dagers kjøring, for meg blir det full pakke.
Er sikkert ledig plass i teltet mitt også om du ikke vil sove i bilen eller på campingplassen!