Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Her kan du opprette din egen "garasje", legge inn bilder av din Land Cruiser.

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » ons jan 09, 2013 12:33 am

Bytta glødepluggar i romjula, men det endte som alltid med at den siste sit for godt fast. Litt for mykje og den eine knakk på 4. syl. Gjengepartiet er ute so er berre sjølve glødestaven som sit att i toppen. Ser den gjeng ned i brennkammeret (og ikkje før innsugsventilen) so burde vel vera mogleg å cranke motoren og få kompresjonen til å gjera sitt?? ....... :evil:
Har ikkje gjort noko med det enno og heller ikkje starta motoren sidan då. Har vurdert "grisepikk" eller tynn nebbtang, men er redd for at han berre sklir ned i sylindaren.

Bilde
Bilde
Sist redigert av BrageGundersen den ons jan 09, 2013 1:02 am, redigert 1 gang totalt.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

skeptisk
Innlegg: 146
Registrert: søn okt 26, 2008 10:49 pm
Sted: tromsø

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av skeptisk » ons jan 09, 2013 1:02 am

knakk en glødeplugg på samme viset, på en 1kzt motor. fylte inn litt wd40, og kjørte meg en tur. etter en stund så kom den ut. du hører de gått når den løsner.

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » ons jan 09, 2013 1:04 am

Korleis var det for deg; glødeskinna ligg vel i vegen og litt utsatt til?
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

skeptisk
Innlegg: 146
Registrert: søn okt 26, 2008 10:49 pm
Sted: tromsø

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av skeptisk » ons jan 09, 2013 1:48 am

tok bort skinna. kjørte sikkert 1 mil for den kom. mye trykk i en bakke, så small den ut

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » ons jan 09, 2013 2:08 am

Toppers! Takk skal du ha :wink: Fær prøva på det og sjå om det hjelper.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » fre jan 18, 2013 4:08 pm

Då kom endeleg diffen heim att i går. Heile dagen gjekk til montering, MEN ( :roll: ) ettersom eg demonterte styresnekka på jobb og det har gjenge konkurs får eg ikkje henta ut trykkslangen til servoen :evil:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » lør jan 19, 2013 1:02 pm

Montering av listverk i 15 blå er ikkje å anbefale. Hård gummi og kalde fingre. Jaggu på tide at dei kom på etter 5 år i opplag.
Bilde

Postar opp somme bilder av arbeidet dei siste dagane. Den gamle medbringaren (og lageret) tok ein støyt, so med det fiksa burde det ikkje vera trong for å bytte det att om 10(?) år. Burde innan då få modda ein ny mellomaksel og ein ny framaksel med litt mindre piniongvinkel, dobbelkryss og dual crawler. Eg sa eg skulle sjekke opp i det skovelhjulet som skulle flytte olje opp på det øvste lageret, men det kom eg ikkje på før for 5 minutt sidan :| Den eine drivknuta bør byttast på sikt, men det fær vera for no.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

leikmyras
Innlegg: 64
Registrert: lør des 10, 2011 9:42 am
Sted: Hakadal

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av leikmyras » søn jan 20, 2013 8:03 am

Her var det mye snasent ja.flott bil. Bygger min med 37"og girer ned diffene max. For dette er ikke akkurat overmotorisert. Men har gått en litt annen vei pga bremser. Og disse bremsene er grunnen til at jeg ikke stiller til Vikingtreffet med HJ60. Delene jeg skal ha ble bestilt før jul men det ble en feil og de nye delene har ikke kommet. Sånn er det bare. Håper du blir ferdig du ihvertfall.
Thomas Ryen
90098771

LC 120 AT 35
HJ 60

Brukeravatar
håvard
Innlegg: 4004
Registrert: søn feb 22, 2004 3:37 am
Sted: Halden

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av håvard » søn jan 20, 2013 11:47 am

Blir bra! Men, har du ikke låsing på ARB siden? Den 8mm bolten skal ha en låsebøyle slik som anfre siden din har.

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » søn jan 20, 2013 5:05 pm

60 er absolutt ven i dei fleste dimensjonane. Alt frå 255/85-16 til 38"++
Når du girer ned diffane maks må vel detstøye utruleg i 80,90,100.Køyrer luxen på 37" med4.56 (org giring) og skulle gjerne gira den om til 4.10 eller endå høgre. 3.70'ish hadde nok vore bra med 4.70 i transfer.
Sist redigert av BrageGundersen den man sep 14, 2015 7:32 am, redigert 2 ganger totalt.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » tor jan 31, 2013 4:57 pm

Jaggu kom 60 på vegen førre veke. Jobben eg hadde tidlegare gjekk konkurs og ettersom det var der eg overhala styresnekka gløymte eg trykkslangen mellom pumpa og snekka att. Ikkje lett å koma inn mtp bostyrar etc so måtte ordne ny slange. Takk til Haugen for delelager i nøden :wink:

Har byrja litt med dieseltilføringa i dag for å finne ut kvifor han ikkje fær nok væske. Kan nokon forklare kva dei ulike ut-/inngangane på tanken er?
Bilde

nr. 1 og 8 seier seg sjølv, men sliter med resten.
Har au ein haug med slangar i innerskjermen bak som dei kallar "Fuel evaporative separator". Forstår det er noko med dieseldamp, men det er vel det einaste eg kan forstå :roll:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

Brukeravatar
Johnny Fredriksen
Innlegg: 610
Registrert: tor jan 20, 2011 9:45 pm
Sted: Hemnes, Høland
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av Johnny Fredriksen » fre feb 01, 2013 3:56 pm

Nr 2 er tilførsel fram til motor
Johnny F. 988 48 143
Hj 60 solgt
BJ 42

http://www.expeditionkompaniet.no

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » tir mar 19, 2013 12:35 pm

Det stoppa litt opp med mykje anna å gjera, og radt flyg dagane.

Fann feilen her om dagen og den er i filteret.., eller anten filteret eller filterhuset. Det er i og for seg greit, men eg veit ikkje kva for eit filterhus eg har. Ser på toyodiy at det ikkje er det orginale til HJ60.

Bilete av filterhuset
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

Brukeravatar
toddi
Innlegg: 1010
Registrert: tor feb 18, 2010 7:36 am
Sted: Rogaland Sandnes
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av toddi » tir mar 19, 2013 4:35 pm

Her gjøres mye godt arbeid. Magisk :-)
Fortsatt mye å lære, men føler jeg får til mer og mer!
Ta en kikk på min Garasje. http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=12349

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » tir mar 19, 2013 11:14 pm

Ja, joda.., snart eit halvt år i mitt eige, men har ikkje køyrd meire enn 500 km etter eg henta han. Skulle gjerne vore på fleire treff i vinter, men desverre har det ikkje klaffa. Fær nytt dieselfilter på torsdag (om to dagar) so er berre å håpe på at det då vil løyse seg. Litt køyring i påska og fram til luxen blir EU ok før LCen blir parkert igjen :wink:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » tir mar 19, 2013 11:34 pm

Litt blir gjort i nær framtid.
- Turteljaren fungerer ikkje
- Dieselmålaren fungerer ikkje
- Lek ein halvliter kjølevæske per 50 liter/30 mil
- Rydde opp i mykje surr i el.nettet. Utførd rimeleg jalla-balla :roll:
- Lek eksos i pakninga til manifolden og bak ved ljuddemparen
- Rusta litt i bremserøyr ved downpipen (Legg samstundes opp varmeskjold).
- Bytte skiver, klossar og calipterar.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

Brukeravatar
Dag Einar
Innlegg: 4388
Registrert: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Sted: Råde i Østfold
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av Dag Einar » ons mar 20, 2013 8:36 am

Hvordan gikk det med den glødepluggen som knakk?
Gjorde du så det ble beskrevet tidlgiere i tråden og fungerte dette?
2006 HDJ 100 VX
2001 KDJ 95 VX (solgt)
1980 HJ45-PU
2003 Yaris Verso Artic Trucks
1964 Fordson Super Dexta
1960 Fordson Dexta
1953 Farmall Cub
1955 Farmall Cub
Dag Einar 900 63 808
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Toyota Land Cruiser.

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » fre mar 22, 2013 11:49 am

Ettersom han ikkje har fenge nok punch med (for) lite diesel har han ikkje rikka seg. Burde koma seg då.

Filterhuset fann eg ut av og det var med 45 gal/h filter frå Parker Racor.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

Containercruiser
Innlegg: 988
Registrert: søn nov 29, 2009 6:10 pm
Sted: Nordfjord

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av Containercruiser » tir apr 09, 2013 10:43 pm

Dæven steike. Den bilen din e rå! Ikkje vanskelig å legge merke til denne blant rånerne i bygda:p hehe

BrageGundersen
Innlegg: 119
Registrert: tir mar 29, 2011 2:32 am
Sted: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Legg inn av BrageGundersen » tor apr 11, 2013 1:29 am

Containercruiser skrev:Dæven steike. Den bilen din e rå! Ikkje vanskelig å legge merke til denne blant rånerne i bygda:p hehe
Hehe, jau han ruver høgt.

Update:
Dieselproblemet var filterhuset som lakk luft på handpumpa.
Elles stend han no på 37arane frå Hiluxen. Bilete blir ikkje lasta opp då eg ikkje unnar han det :lol: Har ikkje fenge køyrd dekka runde etter over 300 km dei siste vekene so parallellstaget blir valsa beint og felgane blir sete i dreibenken for å sjå kor rett alt er. Er visst berre trøbbel om dagen :|
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44

Svar

Gå tilbake til «Garasje»