Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Her kan du opprette din egen "garasje", legge inn bilder av din Land Cruiser.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Hei og hallo godtfolk!
På tide med garasje her for min del. Dukka nett opp ein 60 etter leiting i lang tid.
Kan byrje litt med meg sjølv fyrst. Er ein 20 år gamal kar frå Ulefoss i Telemark. Har no eit friår med jobbing mellom fyrstegongstenesten og meire industrimekanisk skule. Har tidlegare hatt to Hiluxar, sjølvsagt lettere modifiserte. Har den eine enno samt at det dukka opp ein mk3 til her for litt sidan som skal SAS'as og byggast opp over ein to-års periode. Forrutan det driver eg au med ein SJ413 som skal stå klar til start i biltrailsesongen 2013 i klassa modified. Dei andre stend det meire om på H4K (og i signatur) om det skulle vera av interesse.

Reiste opp til Trodheimsområdet førre veke for å hente ein av noregs gjevaste 60-bygg. Mange her kjenner til bilen frå før samt some har tidlegare eigd han.

Litt kort info.
Org dim. 44x18,5x15 med 38x15,5x15 som alternativ.
Akselavstand flytta 30 cm
ARB framme og bak
Hydro assist
1HZ konvertert

Har eigd to Hiluxar tidlegare, men ein femsetar og litt betre køyrekomfort var sakna. Det er sjølvsagt ikkje ein "ned for å kjøpe mjølk"-bil, men blir brukt til lengre turar, treff og on/off road. Planen er å rigge han opp som ein ekspedisjonsbil med hovudvekt til bruk på vintarstid.
Utvendig er det ikkje mykje å gjera anna enn eit-to dusin rustroser. Innvendig er det derimot litt meire. Rens av bakseter, bytte av framseter, nytt teppe samt litt stæsj og lagringsløysningar.

Då eg overtok bilen verka ikkje differensialen framme so turen over Røros vart langtekkeleg.
Nytt pinionglager må bestillast i tillegg til truleg ny giring og mykje anna smått. For å nemne pakningar til styresnekke, knokkelhus, tankmålar, dieselrøyr og -slangar ++ samt ein litt større service.

Bilde


Logg:
20121227 - Bytta pakningar, styresnekke
20121227 - Bytta simmeringar, knokkelhus
20121230 - Nye glødepluggar
20130108 - Montert varmeelement i viskarane
20130119 - Montert nyoverhala differensial
20131011 - Overhaling av framaksel
Senest rettet af BrageGundersen fre okt 11, 2013 12:58 am, rettet i alt 5 gange.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
pilten
Innlegg: 699
Ble med: ons mai 04, 2011 10:19 pm
Lokasjon: Larvik
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av pilten »

så kult at den har kommet inn her :D grattis.
så planen din nå må jo være og få tak i en sponsor og så kjøre til sydpolen på mindre en 39 timer, å vips er du i Guinness rekorder.

:D
spydebergskrens
Innlegg: 22
Ble med: man nov 30, 2009 5:47 pm

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av spydebergskrens »

Bilder Brage! Bilder :mrgreen:
Brukeravatar
berglid
Innlegg: 594
Ble med: tor apr 14, 2011 12:45 am
Lokasjon: Stryn

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av berglid »

Tøft tøft!
LC120 AT44
LC80 Fjallasport 46
Scandinavia - Tunisia 2014
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Nei dra! Er du HER au Trond :shock:
Billete kjem.

Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...

Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
berglid
Innlegg: 594
Ble med: tor apr 14, 2011 12:45 am
Lokasjon: Stryn

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av berglid »

last opp bilder da! Har du tenkt deg på Vikingtreffet og AT treffet?
LC120 AT44
LC80 Fjallasport 46
Scandinavia - Tunisia 2014
spydebergskrens
Innlegg: 22
Ble med: man nov 30, 2009 5:47 pm

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av spydebergskrens »

bragegundersen skrev:Nei dra! Er du HER au Trond :shock:
Billete kjem.

Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...

Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Trudde du hadde skjønt detta nå Brage, som jeg sa til deg på telefon forrige kvelden, jeg er overalt :wink: men du har ikke tenkt å forlate h4k eller :?:
Brukeravatar
knut eivind
Innlegg: 1818
Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
Lokasjon: Gjøvik

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av knut eivind »

supert at bilen er inne på forumet igjen, det er et brutalt og verdifullt vognkort som følger den bilen, her er forøvrig en link til bilens garasje fra da Ernst eide den: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37 ... ilit=ernst
knut eivind skogen tlf. 95287o82
Brukeravatar
OJM
Innlegg: 870
Ble med: ons jun 22, 2005 9:59 pm
Lokasjon: stavanger

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av OJM »

Gratulere med 44 bil,denne kjøpte eg av Ørn Thomsen da han kom til Norge og startet AT Norge,eg dro over Island med denne på sommern,bilen er satt på større breddere, en eg hadde på den etter karoseri bytte,eg solgte bilen til Ernst,som er en kompis,sett turbo på den,flott motor 4,2 :)
og ikke minst bilen fortjenner snø... mye snø :D
Toyota Land Cruiser hj61 35
Toyota land cruiser bj 42 1982 35
Toyota Land Cruiser 100 Arctic Trucks 35
Toyota Land Cruiser V8 2013 -320HK Arctic tucks 37
Toyota Hilux 6wd AT 44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

berglid skrev:last opp bilder da! Har du tenkt deg på Vikingtreffet og AT treffet?
Planen er Vikingtreffet. AT-treffet kjenner eg ikkje til, men det kan vel ikkje vera anna enn morosamt det heller :D
spydebergskrens skrev:
bragegundersen skrev:Nei dra! Er du HER au Trond :shock:
Billete kjem.

Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...

Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Trudde du hadde skjønt detta nå Brage, som jeg sa til deg på telefon forrige kvelden, jeg er overalt :wink: men du har ikke tenkt å forlate h4k eller :?:
Sant, du sa jo det. Eg kan vel ikkje skulde på alderen (som andre kan ...), men eg sliter med korttidsminnet... også sliter eg med korttidsminnet :mrgreen: Nei du veit Trond, eg har ikkje SAS'a ein lux enno so det fær følgje meg som ein bucket-list. (Kjem inn ein 110 snart)
ojm skrev:Gratulere med 44 bil,denne kjøpte eg av Ørn Thomsen da han kom til Norge og startet AT Norge,eg dro over Island med denne på sommern,bilen er satt på større breddere, en eg hadde på den etter karoseri bytte,eg solgte bilen til Ernst,som er en kompis,sett turbo på den,flott motor 4,2 :)
og ikke minst bilen fortjenner snø... mye snø :D
Han skal få smake snø, men takinga fær me halde oss unna :wink: Tubo er på to-do lista, har du tips om kva for ein? Er rimeleg nøgd med motoren, men den fjusker meire og meire so må bytte litt i den gata. Røyr, slangar etc. som nemnd tidlegare.

Takk for lenkja Knut Eivind :wink:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
knut eivind
Innlegg: 1818
Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
Lokasjon: Gjøvik

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av knut eivind »

bragegundersen skrev:
berglid skrev:last opp bilder da! Har du tenkt deg på Vikingtreffet og AT treffet?
Planen er Vikingtreffet. AT-treffet kjenner eg ikkje til, men det kan vel ikkje vera anna enn morosamt det heller :D
spydebergskrens skrev:
bragegundersen skrev:Nei dra! Er du HER au Trond :shock:
Billete kjem.

Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...

Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Trudde du hadde skjønt detta nå Brage, som jeg sa til deg på telefon forrige kvelden, jeg er overalt :wink: men du har ikke tenkt å forlate h4k eller :?:
Sant, du sa jo det. Eg kan vel ikkje skulde på alderen (som andre kan ...), men eg sliter med korttidsminnet... også sliter eg med korttidsminnet :mrgreen: Nei du veit Trond, eg har ikkje SAS'a ein lux enno so det fær følgje meg som ein bucket-list. (Kjem inn ein 110 snart)
ojm skrev:Gratulere med 44 bil,denne kjøpte eg av Ørn Thomsen da han kom til Norge og startet AT Norge,eg dro over Island med denne på sommern,bilen er satt på større breddere, en eg hadde på den etter karoseri bytte,eg solgte bilen til Ernst,som er en kompis,sett turbo på den,flott motor 4,2 :)
og ikke minst bilen fortjenner snø... mye snø :D
Han skal få smake snø, men takinga fær me halde oss unna :wink: Tubo er på to-do lista, har du tips om kva for ein? Er rimeleg nøgd med motoren, men den fjusker meire og meire so må bytte litt i den gata. Røyr, slangar etc. som nemnd tidlegare.

Takk for lenkja Knut Eivind :wink:
ingen problem det, har god kontroll på 60 og 80 garasjene har inne
knut eivind skogen tlf. 95287o82
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Bilete til folket
Bilde
Ein tur innom mannskapsbrakka på Espa på veg heim

Etter ein grundig vask og fjærning av dekalar
Bilde
Bilde

Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Overhaling av framdiff på trappene. Kom støvring, pinionglager, kronhjul og piniong, simmeringar og litt shims. Viser seg at ettersom akselen har blitt rotert for å betre vinkelen på krysset gjer det at lageret fær for lite smøring og deretter havarerer.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
håvard
Innlegg: 4005
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av håvard »

Artig at du fikk tak i denne! Dette har du helt sikkert tenkt på, men overfylling av diffen er vel kanskje et triks. Borre nytt påfyllingshull og sveise på en ny stuss til påfylling. Vet ikke om simmeringene ved knokkelhuset klarer å holde tilbake olja, men litt svetting i forhold til pinionhavari er vel ikke noe å tenke på :)
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Stemmer det. Det vart allereie tenkt på på Island. Då diffen vart rotert sakk holet til påfyllinga og gjorde at nivået låg lågere enn std. Den nye påfyllinga er lagt høgere opp, men ikkje høgt nok. Det største kompromiset er heller at varm olje utvider seg, so om han ikkje gjeng opp snorkelen på diffen so er det i allefall ikkje langt unna - særs ved sidehelning. Løysninga er å rotere piniongen lenger ned og anten montere dobbeltkryss nederst eller leggja til ei lågere krypekasse a la Marlin Crawler. Må forske litt meire, men blir truleg ein kombo. Strekket på bakre mellomaksel er ganske langt so er ikkje problem å kutte den 30 cm som ein dual transfer byggjer.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
offroadguru Solli
Innlegg: 2371
Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
Lokasjon: Hauge i Dalane

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av offroadguru Solli »

Diffen kommer til å holde lenge, det er jo ikke så mye du kjører med drift fremme.
Brukeravatar
4Springar
Innlegg: 3231
Ble med: tor nov 27, 2008 3:17 pm
Lokasjon: Troms
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av 4Springar »

Lekker sak, artig å se den her inne!
Eg overfylle alltid, svetter lite framme etter eg satt i marlin sine simmeringer i hylsa.
Mulig de har litt å si at det er nye stikkakslinger med fin flate mot simmeringen.
Står bare skikkelig skrått når eg fylle.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Då var det på tide å skru litt. Fredagskos. Diffen skal overhalast og akselen skal få nye simmeringar. Full overhaling må vente på seg.
Fekk i dag demontert nesten alt. Har berre att det eine knokkelhuset med kingboltlagre att. Fær tappe olje, vaske og levere diffen i morgon og mogleg den er ferdig med ny giring allereie halvvegs neste veke. Medan må eg leggje inn ordre på pakningssett til styresnekka trur eg ...

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Bilde
Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
sunde
Innlegg: 1696
Ble med: fre mai 29, 2009 12:46 pm
Lokasjon: Kvinesdal

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av sunde »

Gratulere med rå bil
http://www.arctic-on-the-road.blogspot. ... chive.html
morroa har så vidt begynt ;)
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
Svar

Tilbake til «Garasje»