Jeg har en 2011-mod LC 150 som jeg kjøpte brukt i sommer. Jeg ser at det er en del grus-utslett på undersiden av bakfangeren samt på nedre del av fram-dørene og dørstokken. Ut fra det jeg kan se så må skvettlappene være for korte både foran og bak.
Er det noen som hatt samme erfaring?
For korte skvettlapper
Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, HighwayPatrol
-
- Sted: Myrlykkja, Skaun, Sør-Trøndelag
For korte skvettlapper
2011 LC 150 Standard
Re: For korte skvettlapper
Hei!
Jeg byttet ut mine i 2011. Da det ble levert lengere skvettlapper på bilene som ble levert på det russiske markedet. Ser nå at 2012/13 modellene har fått de samme lengere skvettlappene (4-5cm lengere). Det hjelper mye på lakk slitasjen på bakfangeren.
Søkte reklamasjon når jeg byttet, men fikk ikke gehør gjennom Toyota. Tror nye skvettlapper kostet 1400,-
Jeg byttet ut mine i 2011. Da det ble levert lengere skvettlapper på bilene som ble levert på det russiske markedet. Ser nå at 2012/13 modellene har fått de samme lengere skvettlappene (4-5cm lengere). Det hjelper mye på lakk slitasjen på bakfangeren.
Søkte reklamasjon når jeg byttet, men fikk ikke gehør gjennom Toyota. Tror nye skvettlapper kostet 1400,-
2010 LC150VX 33"
x04 LC120 GX 8 seter
x04 LC120 GX 8 seter
Hei
Noen som vet hvilke skvettlapper som passer til hvilken LC150? Vil 2015 skvettlapper passe til 2010-modellen?
Noen som vet hvilke skvettlapper som passer til hvilken LC150? Vil 2015 skvettlapper passe til 2010-modellen?
haavardm skrev:Hei
2013 skvettlapper vil i allefall passe!
AndersP
Gode venner, har noen av dere delenummer på lange skvettlapper?
Driver å kjøpe en 2010 LC 150 fra forhandler, spurte om dette, men svaret var at de ser bare en type skvettlapper i systemet.
Jeg forstår det slik at de ser den nye typen men at bilen har den gamle?
Har dere mål både for den nye og gamle typen?
Stor takk for hjelp med dette!
Driver å kjøpe en 2010 LC 150 fra forhandler, spurte om dette, men svaret var at de ser bare en type skvettlapper i systemet.
Jeg forstår det slik at de ser den nye typen men at bilen har den gamle?
Har dere mål både for den nye og gamle typen?
Stor takk for hjelp med dette!
Nå LC120 2009 GX. Tidligere LC 150 VX, skinn, uten TEMS, 2010. Tidligere Mitsubishi Outlander 2009.
Her var det lite hjelp å få
Til slutt så ble det nye type skvettlapper installert hos forhandler, disse er lange nok håper jeg

Til slutt så ble det nye type skvettlapper installert hos forhandler, disse er lange nok håper jeg

Nå LC120 2009 GX. Tidligere LC 150 VX, skinn, uten TEMS, 2010. Tidligere Mitsubishi Outlander 2009.