Sykkelstativ
Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol
Sykkelstativ
Er det noen der ute som har muligheten til å kunne tipse meg om hvor jeg kan få tak i et sykkel stativ til min Land Cruiser 90, som det er plass til fire sykkler på. Dette er nemelig ikke så lett som det høres ut som. Jeg ønsker ikke å ha sykkla på taket 

Knut
Jeg har skaffet meg det perfekte sykkel stativ nå uten å høre et eneste pip fra noen av dere drevene Land Cruiser gutta. Mulig sykkel interessen ikke er størst i dette miljøet. Likevell det er mulig å kjøpe et flott stativ som man fester på reserve hjulet. Det er et firma i Nittedal som heter K Bøhler som selger dette. 

Knut
HeiKnut.f skrev:Jeg har skaffet meg det perfekte sykkel stativ nå uten å høre et eneste pip fra noen av dere drevene Land Cruiser gutta. Mulig sykkel interessen ikke er størst i dette miljøet. Likevell det er mulig å kjøpe et flott stativ som man fester på reserve hjulet. Det er et firma i Nittedal som heter K Bøhler som selger dette.
Jeg er veldig intressert i sykling og vil gjerne ha med meg vår families sykler på tur når vi er ute å cruiser

Fant tråden din og etter mailkontakt med k. Bøhler kjøpte jeg dette sykkelstativet fra han. God og rask respons fra denne leverandøren

Problemet etter mottak av sykkelstativet er todelt og jeg ønsker å høre hvordan du eller andre med samme stativ løste dette:?:

Jeg har en 2001 LC og på innfestingen av reservehjulet bak er det en senterskrue for innfesting av deksel over reservehjulets felg. Denne har jeg tenkt å beholde slik at jeg vil ta hull i senter for brakett på sykkelstativet (tror jeg) slik at jeg kan beholde muligheten for å feste dette dekselet når jeg skrur av braketten til sykkelstativet. Hva gjorde du??
Det andre jeg lurer på er at den "kragen" for å stabilisere reservehjulet som sitter på oversiden av den nevnte senterskruen sitter iveien for braketten til sykkelstativet. Fjernet du denne kragen helt eller tok du ut kantene på denne "kragen" slik at noe av denne ble igjen stikkende ut i det firkant hullet som er på braketten

Ønsker å høre andres erfaringer hvis dere har kjøpt dette stativet

En undrende vårhilsen fra kt
2001 LC90

Re: Sykkelstativ
Heisannn. Gjenoppliver denne tråden. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få fatt i et sykkelstativ som passer denne braketten ved siden av hengerfestet mitt? Sitter på en LC 90 og er sikkert ettermontert for å kunne frakte sykkel uten at det kommer i konflikt med reservehjulet.
- Vedlegg
-
- 02C14CF2-D310-49EF-9122-EA95E6B4FA96.png (253.62 kiB) Vist 2608 ganger