Jon Hennings garasje.

Her kan du opprette din egen "garasje", legge inn bilder av din Land Cruiser.

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol

Svar
Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Jon Hennings garasje.

Legg inn av willys overland » tor nov 13, 2008 2:46 pm

Har vært medlem en god stund og til tider ganske aktiv på forumet, så det er vel kanskje på høy tid å lage en egen garasje her.

Har i dag min andre Landcruiser, men det begynte allerede tillbake i desember 84 da storebroren til en kamerat kom hjem på gården med en rød og fin HJ60. Jeg var selvsagt der og sikla på gullet, og fikk aldri helt denne bilen ut av systemet mitt.

Terrengbiler har jeg pelt og plukka på i mange år, har en Willys Overland sedan delivery ( derav nick’et mitt her) som har vært bygget opp og brukt opp en gang, og som er under oppbygging igjen.
Har også hatt diverse andre Jeeper og skrudd på formula offroad biler og dragracebiler.

En kald vinterdag i 99 ringte Knut Roar og sa han skulle selge 60’n og da var det ikke annet å gjøre enn å sprette madrassen og knuse grisen. En eiers bil med kjent historikk er ikke å forakte selv om bilen bar preg av lite kosmetisk oppfølging de siste årene. Teknisk var den imidlertid tatt godt vare på og den var i meget bra teknisk stand. Interiøret var også veldig fin stand uten masse hull etter mobiltelefoner og annet tull.
Lakken var gått fra blank rød til matt oransje, så en tolvtimers rubbe og poleringsjobb måtte til.

Kjørte med bilen i denne stand et års tid før jeg oppdaga at det var mer rust enn først antatt. Ramma hadde rust på de vanlige stedene, men pga tidsbrist før eu kontroll ble ramma midlertidig reparert på ene siden.
Støtdemperne var som sykkelpumper og bakfjærene så signe at hengerfestet nesten subba, så høsten 2000 ble et OME sett innhandla og montert.

En mer omfattende reparasjon av ramma ble planlagt påfølgende sommer ( 2001) hvor karosseriet ble løfta av og ramma rensa. Skar ut innerprofilen som var rusten og fjerna stiverne inni bakramma, hvorpå den ble sandblåst. Etter sandblåsing ble nye profiler laget og sveiset inn og ramma kontrollmålt. Deretter ble den sendt til Metalliseringsverket som sprøytet den med varm zink og lakket den med sort epoxy lakk. Overflaten på ramma ble av de garantert 15 år i saltvann.
Siden jeg allikevel hadde delene løst ble diverse pakkbokser, lagre osv byttet samt bremsecalipperne overhalt.
Diverse smårust i karosseriet ble tatt samtidig.

Sommeren 2005 fikk jeg endelig ånden over meg og gikk i gang med å ta rusta i karosseriet, kanaler på begge sider, hjulkasser og hjulbuer på begge sider, hele nederkanten av karosseriet rundt hjørnene bak samt diverse i gulvet ble fikset. Takk til kamerat Hassa som er karosserimaker og som velvillig lånte meg verksted og som hjalp meg med det jeg selv ikke er så flink til, tinnfylling for eksempel.
Karosseriet ble delvis lakkert og bilen tatt i bruk…. I TRE dager.
Da klarte jeg å havne på taket med den, så da var det bare å spytte i fingra ennå engang.

Tak og høyre bakskjerm måtte rettes og fronten byttes. Det aller værste med dette var at jeg måtte kjøre Huyndai Accidenten til gubben mens reparasjonen pågikk.
Da jeg allikevel hadde fronten av bilen ble diverse oppgraderinger gjort, bytte clutch, toppdekselpakning osv. Samtidig ble også et 12 volt system bygget med egen dynamo og optima batteri. Var drittlei alle omformerne jeg måtte ha, så nå kunne disse endelig kastes ut.
Nytt hengerfeste med firkantfeste ble også laget. Var lei av å kjøre med hengere som subba bak fordi festet var så høyt. Nytt feste med 10” drop var løsningen.
Bilen ble omsider ferdig, men samtidig begynte helsa å skrantne så jeg begynte å snuse litt etter noe nyere og mer komfortabelt.

På nyåret 2007 ble jeg forespurt av en kamerat om jeg ville kjøpe hans 2001 HDJ 100 jubileumsmodell. Denne bilen kjente jeg også godt historien til, foruten Toyota var det kun jeg som hadde skrudd på denne siden den var ny. Bl.a var det undertegnede som bygget den om til personbil i 2005.
Prisen var grei og banken villig så da var gårdsplassen plutselig litt fullere. 60’n ble lagt ut for salg og en entusiastisk herremann kjøpte den. Han ønsket seg en sånn bil som han kunne bruke når han skulle på fjelltur med kanoer og sykler osv på taket.
Det var med klump i halsen jeg sendte av gårde 60’n, hadde ikke lyst å selge den men hadde dessverre ikke råd å beholde den. Da den ble til salgs igjen nå i høst røkka det skikkelig i ”ha-begjæret” men i lys av finanskrisen besinnet jeg meg. Bilen havna hos en kar i Trysil. Hilste på ham da han var på vei hjemover med bilen, og jeg sa at jeg skulle komme å hente den dersom han ikke passet på den.

Har pr i dag tilbakelagt ca 22000 feilfrie km med hundre’n, nydelig bil å kjøre men den har ikke den samme råe sjarmen som 60’n hadde.
Noe småplukk med den har det vært, men det har stort sett vært ting som har sittet fast fordi det ikke har vært brukt. Har byttet motoren til tiltrattet, løsnet aktuatoren til diffsperra og byttet venstre spreder foran. Denne sitter midt i hjulspruten uten beskyttelse så den var full av sølevann.
Vedlegg
IM000025.JPG
Ny innerprofil laget og sveiset inn på begge sider.
IM000025.JPG (34.71 kiB) Vist 7455 ganger
IM000009.JPG
Karosseriet på vent så lenge.
IM000009.JPG (39.07 kiB) Vist 7455 ganger
IM000008.JPG
Ramma under demontering.
IM000008.JPG (37.37 kiB) Vist 7455 ganger
IM000093.JPG
Stemningsfullt bilde mens jeg venter på dras løs.
IM000093.JPG (25.95 kiB) Vist 7455 ganger
IM000091.JPG
Bildet er tatt på LC treff i Øyer, høsten 2001. Nettopp ferdig med rammejobben.
IM000091.JPG (41.06 kiB) Vist 7455 ganger
IM000488.JPG
IM000488.JPG (34.63 kiB) Vist 7451 ganger
IM000485.JPG
Ny front på plass.
IM000485.JPG (36.37 kiB) Vist 7451 ganger
IM000051.JPG
Karosseriet på igjen, kun litt bremselufting osv så er den kjørbar igjen.
IM000051.JPG (43.78 kiB) Vist 7451 ganger
IM000048-2.JPG
Ramma ferdig for innmontering av motor og gear.
IM000048-2.JPG (48.53 kiB) Vist 7451 ganger
ABCD0015.JPG
Ekstra dynamo.
ABCD0015.JPG (36.79 kiB) Vist 7448 ganger
ABCD0010.JPG
ABCD0010.JPG (31.61 kiB) Vist 7448 ganger
ABCD0012.JPG
Resultatet..
ABCD0012.JPG (34.91 kiB) Vist 7448 ganger
016_13A.JPG
Hjørnene bak måtte også lages, her er det tredobbel plate, skikkelig rustfelle.
016_13A.JPG (28.45 kiB) Vist 7448 ganger
011_8A.JPG
Fikk tømt verktøytavla for vise grip tenger da jeg limte hjulbuene..
011_8A.JPG (28.13 kiB) Vist 7448 ganger
010_7A.JPG
Ny hjulbue og skjørt bak.
010_7A.JPG (26.8 kiB) Vist 7448 ganger
Sist redigert av willys overland den tor nov 13, 2008 4:31 pm, redigert 4 ganger totalt.
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
marting
Innlegg: 3422
Registrert: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Sted: Ringerike

Legg inn av marting » tor nov 13, 2008 2:57 pm

Ja da var det på tide JH.... Så det jeep som står i "prosjektgarasjen" din altså? Skakke ha deg en gammalcruiser igjen da?
Martin.G HJ60 Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?) TLF 98828323
Min garasje på forumet: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=4180

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » tor nov 13, 2008 4:06 pm

Joda, har lyst på en 40 eller 70 serie som er såpass shabby at jeg tør å bruke den i skauen..
Må bare vente til gjelda har krympa litt først.
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » fre nov 14, 2008 2:48 pm

Litt flere bilder, "hulter til bulter"
Vedlegg
ABCD1008.JPG
Voltmeter og mekanisk tempmåler på 60'n.
ABCD1008.JPG (18.44 kiB) Vist 7397 ganger
lc-nygift.jpg
lc-nygift.jpg (32.39 kiB) Vist 7397 ganger
lc-nygift2.jpg
Ny-bilen, her pynta for brudekjøring.
lc-nygift2.jpg (35.95 kiB) Vist 7397 ganger
IMAGE_018.jpg
IMAGE_018.jpg (24.67 kiB) Vist 7397 ganger
IMAGE_017.jpg
Var på Jeeptreff, måtte kamuflere LC'n litt..
IMAGE_017.jpg (29.17 kiB) Vist 7397 ganger
ABCD0007.JPG
Batteri på selvlaget konsoll på venstre innerskjerm.
ABCD0007.JPG (27.94 kiB) Vist 7397 ganger
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » man nov 17, 2008 10:46 am

Mere bilder...
Vedlegg
Duplo_001_011.jpg
Hvor nick'et mitt stammer fra..
Duplo_001_011.jpg (30.87 kiB) Vist 7284 ganger
Duplo_001_001.jpg
Har hatt lave biler også.
Duplo_001_001.jpg (46.94 kiB) Vist 7283 ganger
Duplo_001_010.jpg
Duplo_001_010.jpg (27.2 kiB) Vist 7283 ganger
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
marting
Innlegg: 3422
Registrert: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Sted: Ringerike

Legg inn av marting » man nov 17, 2008 10:52 am

Hehe... er det en skamsenka duett på siste bildet?
Martin.G HJ60 Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?) TLF 98828323
Min garasje på forumet: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=4180

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » man nov 17, 2008 10:57 am

Jepp, kappa fjærer foran, og 12 cm senkeklosser bak, i tillegg snudde hovedblader bak for ytterligere senking.
Måtte lage utsparing i rammekrysset og heve eksosanlegget for å ikke bli hengende i hjulspora på motorveien.
Tøff å se på men helt ubrukelig..
Bredda bak med pv skjermer utapå skalet. 265/60-15 dekk på 10" felg innafor hjulbuen..
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » tir jan 20, 2009 11:02 pm

Ikke lett å få skrevet i garasjen alltid gitt...
Her en liten oppdatering:

100'en min er av litt for gammel årgang, så den var beheftet med de ikke så ukjente converter-nykkene.
Forrige eier klaget på dette allerede da bilen var ny og den har vært inne gjentatte ganger hvor den var kjøpt uten at de noen gang fant feilen. Transferkassa ble overhalt, diffen bak bytta samt div uten at det hjalp noe som helst. Sist den var inne var i 2005 og da fikk han beskjed at den skulle være sånn.
Jeg kjøpte bilen vel vitende om dette og planla å kjøre dette videre i toyota-systemet. Pga sykdom ble det ikke fra min side tatt tak i dette før i fjor sommer, jeg sendte et brev til Toyota via Toyota på Jessheim.
Det tok en stund før jeg fikk noe svar, sånne saker avgjøres visstnok ikke i Norge lengre men derimot i Belgia.
Rent juridisk hadde jeg ikke noe å hente, garantien på bilen var gått ut og også garantien på den siste reparasjonen. Ettermarkedsansvarlig på Jessheim fikk ikke noe skikkelig svar fra Belgia, men sa jeg kunne komme med bilen så skulle de ta det på egen kappe.
All honnør for servicen der, bilen var ikke solgt der og de hadde aldri hatt den inne hos seg.

Rett før jul ble bilen satt inn og converteren bytta, men skuffelsen var stor da den nå geara værre enn noen gang. I lav hastighet var hver gearing som et hestespark i ryggen og det smalt i drivverket. OD lampa begynte å blinke titt og ofte så jeg var ikke sein å avlegge Toyota en ny visitt. De ga meg ny time etter jul med beskjed at jeg bare kunne kjøre selv om at lampa lyste.
Hadde ikke så særlig tru på at det skulle bli bedre og var faktisk litt lei bilen da. GSM-starten på webastoen hadde også slutta å virke så jeg så for meg større utgifter i nær fremtid.
Leverte bilen på nytt rett over nyttår og kryssa fingra i det stille.
Nå viste det seg at det bare var vakkel i en kontakt på kassa og etter dette gearer den fløyelsmykt og fint.
Etter å ha surmulet et par uker pga webastoen tro jeg til og gikk dypere i materien. Gikk på med dødsforakt og begynte å demontere hanskerom og div for feilsøking.
Fikk plutselig et innfall at jeg skulle lese bruksanvisningen og vips, der sto det hvordan den programmeres. Den hadde rett og slett mista programmeringa ... Der sparte jeg de penga.
I samme slengen fikk bilen et par nye batterier, de gamle hadde gjort sitt og klarte ikke mere enn 11,8 volt.
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
4Springar
Innlegg: 3217
Registrert: tor nov 27, 2008 3:17 pm
Sted: Troms
Kontakt:

Legg inn av 4Springar » ons jan 21, 2009 2:32 am

ser ut til at du bare må finne tilbake til 60'n! råfin bil!
likte tanken på å ha komplett 12v anlegg i tillegg. hvor henta du dynamo fra?

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » ons jan 21, 2009 12:22 pm

Jeg brukte en GM dynamo til en eller annen chevrolet.
Enklest og billigst er vel å finne en Volvo dynamo med innebygget laderegulator.
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » ons jan 21, 2009 12:38 pm

PS!
Har noen detaljbilder av braketten til dynamoen hvis du ønsker..
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
marting
Innlegg: 3422
Registrert: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Sted: Ringerike

Legg inn av marting » ons jan 21, 2009 2:44 pm

Få se litt hva slags prosjekt du har på gang nå da JH!
Vet det ikke er LC men det går greit! :wink: Er det den som det er bilde av lenger opp du driver med?
Martin.G HJ60 Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?) TLF 98828323
Min garasje på forumet: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=4180

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » ons jan 21, 2009 4:02 pm

Ja, det er den røde Willys delivery'n som skal bygges opp igjen. Skal få v8 og automatgear, spiralfjører med oppheng fra G-wagen, evt fra LC 70.
For og bakaksel fra HJ60 evt 70 serie..

Har vel ikke så mye håndfast å vise mht prosjektet, unntatt godkjenningspapirer fra BT og et lass med deler spredd utover diverse lager rundtomkring.
Skal lage meg en rammejigg og begynne med ramma. Sliter bare litt med arbeidslysta om dagen..hehe
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
4Springar
Innlegg: 3217
Registrert: tor nov 27, 2008 3:17 pm
Sted: Troms
Kontakt:

Legg inn av 4Springar » ons jan 21, 2009 7:53 pm

willys overland skrev:PS!
Har noen detaljbilder av braketten til dynamoen hvis du ønsker..
flott, legg de ut på egen tråd, eller send de til pal.sneve @ gmail . com

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » ons jan 21, 2009 11:39 pm

Legger bildene av braketten her, hvis du vil ha bilder å zoome på kan jeg maile..
Vedlegg
DSC00107.JPG
DSC00107.JPG (33.58 kiB) Vist 6812 ganger
DSC00106.JPG
DSC00106.JPG (35.78 kiB) Vist 6812 ganger
DSC00105.JPG
DSC00105.JPG (33.53 kiB) Vist 6812 ganger
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Legg inn av willys overland » tor jan 22, 2009 12:05 am

Diverse leketøy jeg har, blir aldri voksen jeg....
Vedlegg
DCSAprilia_Pegaso.JPG
Aprilia Pegaso 655 2000 modell
Moro på grusveier
DCSAprilia_Pegaso.JPG (45.24 kiB) Vist 6796 ganger
Porr04_Bæreia_Gardermoen_008.JPG
Zündapp GTS 50 1980 modell
Lettere vektkompensert med 70 ccm sats og 21 Bing gasser
Porr04_Bæreia_Gardermoen_008.JPG (48.08 kiB) Vist 6796 ganger
goland02.jpg
Tempo Handy. 1955 modell
1,6 hk
goland02.jpg (22.23 kiB) Vist 6796 ganger
IM000176.JPG
Er jo bygget opp som originalen..
IM000176.JPG (37.47 kiB) Vist 6796 ganger
IM000173.JPG
Tamiya Bruiser Hilux
IM000173.JPG (32.64 kiB) Vist 6796 ganger
fgjeep1.jpg
Radiostyrt Jeep, 1:6 skala
13 kg og 26 ccm motor
fgjeep1.jpg (63.71 kiB) Vist 6796 ganger
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Hold godt på nøkla deres!

Legg inn av willys overland » fre feb 20, 2009 10:06 am

Jeg klarte å miste den ene nøkkelen til Cruisern i går.
Var på Toyota og bestilte en ny idag, til den nette sum av ca 1900.- + programmering på ca 300.- i tillegg..
Sånne uforutsette utgifter passr jo godt i disse tider med veiavgifter, forsikring og annet moro... urk!
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Ryggekamera.

Legg inn av willys overland » man mai 25, 2009 2:42 pm

Etter å trått inn i FFF alderen ( Førti, feit og ferdig) så melder det seg endel nye behov.
Har slitt med både 60'n og ikke minst med 100'n når jeg rygger. Ryggen min er stiv og øya er ikke så bra som de var for 20 år siden, så lukeparkering bl.a har vært noe jeg helst har unngått, bor jo på bygda så det er til daglig fullt mulig å unngå.
Nå begynner også hjemstedet å bli litt urbant med parkeringshus til og med, så et ryggekamera sto høyt på ønskelista. Har vel blitt mere nervøs for å butte i noe, være seg mennesker eller andres biler.

Kjøpte derfor et lite kamera som ble montert mellom skiltlampene i den øvre bakluka. Hadde mest lyst til å få inn bildene på navigasjonsskjermen i dashen, men da ingen har kunne gi meg svar på om dette går så kjøpte jeg en monitor som klipses på midtspeilet. Monitoren funker helt fint, men speilet var montert litt for høyt så monitoren butter i takkonsollen. Endelig løsning her gjenstår, enten får jeg prøve å bygge om baksiden av monitoren, eller så får jeg løsne speilfestet og lime den på lengre ned.

Montering og kabelstrekking ble et kapittel for seg, sitter her med såre fingertupper etter å ha demontert deksler rundt i åpningen bak, deksler i bakluka, sidedeksler, solskjermer, takkonsoll, taktrekk osv osv osv..
Er ikke særlig venner med all plasten og disse klipsene, ble et par ukvemsord mens jeg holdt på.
Tok ut venstre baklykt og kobla meg inn på ryggelyset der, strøm til kamera og monitor tok jeg fra strømuttaket i bagasjerommet.

Hadde store planer om å ta noen bilder mens jeg holdt på, men det ble seint og mørkt og jeg var drittlei..hehe
Skal ta noen bilder senere å legge inn her.
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

Brukeravatar
willys overland
Innlegg: 880
Registrert: fre jul 01, 2005 3:11 pm
Sted: Jessheim

Re: Jon Hennings garasje.

Legg inn av willys overland » man mar 08, 2010 1:31 pm

Snille naboer er godt å ha!
Sender varme tanker til naboen min som hadde drevet på i hele natt med å polere bilen min. Ikke nok med det, han sto klar med en koppp kaffe til meg da jeg skulle på jobb i morges.
Mvh
Jon Henning

VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no

TLC-fan
Innlegg: 1225
Registrert: søn nov 14, 2004 8:17 pm
Sted: Jessheim
Kontakt:

Re: Jon Hennings garasje.

Legg inn av TLC-fan » man mar 08, 2010 4:10 pm

Sånn er det på Jessheim veit du...
Fred Magne
NÅ: Land Cruiser 100 4,2TD (2001) # Land Cruiser 79 tilhenger (2006)
FØR: 1987-LJ73 # 1988-LJ73 # 1987-BJ75 # 1990-BJ75 # 2003 - 120GX # 2005 - 120GX AT37
www.autofocus.no fms@autofocus.no

Svar

Gå tilbake til «Garasje»