Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Her kan du opprette din egen "garasje", legge inn bilder av din Land Cruiser.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Hehe, takk du au Martin :mrgreen:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
hr_nilsen
Innlegg: 142
Ble med: ons mai 11, 2011 8:22 pm
Lokasjon: Vannøya

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av hr_nilsen »

Gratulere så mykkje!! :o
Stein-Wiggo

V8
BJ70 3B-T
KZJ95L AT38 1KZ-TE

Garasjen
Brukeravatar
toddi
Innlegg: 1055
Ble med: tor feb 18, 2010 7:36 am
Lokasjon: Rogaland, Sandnes
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av toddi »

Drit bra. Denne må være konge å ha fingra i :) grattis.
Jobber med saken
Ta en kikk på min Garasje. viewtopic.php?f=37&t=12349
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Hehe, konge og konge å ha fatt i er vel litt nja p.d.d. :|
Det kan berre gå ein veg og det er oppover, so på sikt blir det betre. I dag stend han berre på bukk i påvente av at ein annan set diffen opp. Skulle vore ferdig denne veka, men det ser ikkje slik ut. Nye glødepluggar (NGK Y-197T 24v) kjem på måndag og pakningssett til styresnekka kjem neste måndag, 17. des.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
toddi
Innlegg: 1055
Ble med: tor feb 18, 2010 7:36 am
Lokasjon: Rogaland, Sandnes
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av toddi »

Det var da beskjedent 8) . Ja det blir en kanon bil. Blir noe helt annet enn en vanlig 60. Bak akslingen er jo flytta en del bak, og det gjør at den er vennligere mot de som er i bilen :D . Den hadde jeg glatt kjøpt hadde jeg ikke sittet med en fra før.
Jobber med saken
Ta en kikk på min Garasje. viewtopic.php?f=37&t=12349
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

toddi skrev:Det var da beskjedent 8) . Ja det blir en kanon bil. Blir noe helt annet enn en vanlig 60. Bak akslingen er jo flytta en del bak, og det gjør at den er vennligere mot de som er i bilen :D . Den hadde jeg glatt kjøpt hadde jeg ikke sittet med en fra før.
Eg er nøgd med bilen for all del! :D Litt ulempe er det under køyring på glatt lende i 2wd (Utruleg lett med vassplaning) og litt nedtur at det er diagonaldekk.
Har fram til no berre køyrd han litt heime og tur/retur Mandal so har absolutt meire å bli kjend med - særs offroad. Blir spanande med Vikingtreffet 2013.

12v krets og AC-kompressor til luftfyllinga har no komen frå gamleeigaren og held på å bli overhala, men bilete av korleis det var montert er sårt sakna, so om nokon sit med det er det berre å poste opp :wink:

Kjem snart inn 4x Lightforce Striker 170 og straumkablar frå Miltronic. ARB roofrack må vente litt, men kjem etterkvart :D
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Litt fleire bilder av diffen og lagertønnene :| Manglar det eine lageret som setjast innerst og sluttstykket mot mellomakselen. Neppe at det kjem før nyttår :(
Bilde
Bilde

Kom inn eit sett med taklamper i dag. Skulle hatt ei lastebøyle fram til eg fær mekka takgrinda.
Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
Haugens 80
Innlegg: 1150
Ble med: tir okt 14, 2008 11:37 pm
Lokasjon: Bø I Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av Haugens 80 »

Har noen nye diff lager ligende på verkstede men husker ikkje om de er te kronhjul eller pinnjongen. Me bare å komme opp viss du vil sjå. Ska være samme lager på diffene på 60 og 80 serien.
Me fart går alt..
peterrk
Innlegg: 84
Ble med: fre nov 11, 2005 4:12 pm
Lokasjon: Tromsø

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av peterrk »

Jeg har komplett lagersett til 60 med arb.
85 HJ60
Brukeravatar
håvard
Innlegg: 4005
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av håvard »

En ting jeg kom til å tenke på. HiPinion Diffene har en "oil slinger" rett foran pinion (ut mot flensen). Den er nok ikke riktig dimm, men det er isåfall bare å lage senterhullet større. Den er der for å dra til seg mer olje enn den standardskiva som er på de vanlige diffene. Det kan hjelpe. Det er nok en grunn til at de er der i HighPinionene.
Vedlagte filer
Screen shot 2012-12-23 at 4.04.25 PM.png
Screen shot 2012-12-23 at 4.04.25 PM.png (80.31 KiB) Vist 4989 ganger
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

håvard skrev:En ting jeg kom til å tenke på. HiPinion Diffene har en "oil slinger" rett foran pinion (ut mot flensen). Den er nok ikke riktig dimm, men det er isåfall bare å lage senterhullet større. Den er der for å dra til seg mer olje enn den standardskiva som er på de vanlige diffene. Det kan hjelpe. Det er nok en grunn til at de er der i HighPinionene.
Oi sjå der ja. Kjempebra!
Såg det var ei std.skive, men den slingeren ser litt djupare ut enn orginalskiva til LP-diffen.

Bestiller inn ein for å sjå korleis det passar i hop og om det fungerar med shimsinga.
Haugens 80 skrev:Har noen nye diff lager ligende på verkstede men husker ikkje om de er te kronhjul eller pinnjongen. Me bare å komme opp viss du vil sjå. Ska være samme lager på diffene på 60 og 80 serien.
Eg har lagt inn ei ordre i Porsgrunn, men eg er lite nøgd med delelageret der om dagen. Skal ringe dei til torsdag og høyre med dei om det har komen. OT: Vart aldri tur på meg opp for å sjå på 4Runnaren desverre. Blir til at han held luxen. Skulle ringe deg, men det koka sjølvsagt bort i grauten (bokstavleg tald ...)
peterrk skrev:Jeg har komplett lagersett til 60 med arb.
Takk for tilbodet. Finner eg ikkje noko kan du nok få ein PM :wink:
Senest rettet af BrageGundersen man des 24, 2012 1:14 am, rettet i alt 2 gange.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
håvard
Innlegg: 4005
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av håvard »

KapteinGundersen skrev:
håvard skrev:En ting jeg kom til å tenke på. HiPinion Diffene har en "oil slinger" rett foran pinion (ut mot flensen). Den er nok ikke riktig dimm, men det er isåfall bare å lage senterhullet større. Den er der for å dra til seg mer olje enn den standardskiva som er på de vanlige diffene. Det kan hjelpe. Det er nok en grunn til at de er der i HighPinionene.
Oi sjå der ja. Kjempebra!
Såg det var ei std.skive, men den slingeren ser litt djupare ut enn orginalskiva til LP-diffen.

Bestiller inn ein for å sjå korleis det passar i hop og om det fungerar med shimsinga.
Kult, det har ingenting å si på shimsinga, bare så du veit det. den er bak alle shimsene. Det er en sånn på LP og, men den ser bare ut som ei vanlig skive. Den ligger mot flensen- så ikke tenk på shimsa.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Då kjem det ein write up når det har komen. Takk, og ikkje minst god jul! :D
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Då kom siste rest med delar. Medbringar, eit lager og pakningssett til styresnekka.

Overhala styresnekka i dag som var litt av ein drittjobb. Problemet var at simmeringen i botn mot pitmanarmen var so utsliten at olja til servoen rann rett ut. 1900'ish kroner for pakningar og ein haug med timar. No er det berre sandblesing før grunning og lakk :D Gjekk tåleg greitt, men vil anbefale SST.

Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
jørgen
Innlegg: 1051
Ble med: tor jun 03, 2004 8:53 pm
Lokasjon: Kråkstad

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av jørgen »

Prøver å henge litt med. Hva mener du med sst i dette tilfellet, og hva er det egentlig?
Fiiin bil.
Jørgen
Det kjedligste som finnes er A4 mennesker.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

SST er Toyotas Special Service Tool. Burde hatt det for å betre jobben i form av frustrasjon, nøyaktighet og mindre slitasje på delane. Til døme sit det ein mutter der akselen frå styrestaget kjem inn. Den skal strammast til med 50Nm noko som er litt hardt då eg ikkje har pipa eller verktyget som passar ned på den muttaren. Eg er mogleg litt momentfreak, men alt er stramma til med ei kraft for ein grunn ...

Det er SST for nesten alt av finfine løysningar frå Toyota. Anten det er sære muttarar eller det er til justering og kalibrering.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
Dag Einar
Innlegg: 5175
Ble med: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Lokasjon: Råde i Østfold
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av Dag Einar »

SST verktøy har klubben til utlån for betalende nedlemmer mener jeg å huske.
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Meire små- og storsnadder på veg, m.a. brukt dieseltank i betre stand enn den orginale. Toyota har ikkje meire av blekkspruten på toppen av tanken att so er berre å krysse fingrane for at den ikkje er teken av.

Berre å håpe på at eg blir ferdig til Vikingtreffet :|
Senest rettet af BrageGundersen ons jan 09, 2013 1:05 am, rettet i alt 1 gang.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

So, attende til styresnekka og bilete av jobben.

Eit stykk sliten og nedgrisa HJ60 styresnekke. Dei to koblingane i front er uttaket til hjelpesylindaren. Tur/retur begge to.
Bilde
Bilde

Bilde
Bilde

MERK: Den raudflekkete flensen skal ikkje demonterast frå delen til H. Det ligg lagerkular inni snekka, bak dei to stjerneskruene - mao. lite tøft med 44 kuler dansande på betongen.
Bilde

Bilde
Eitt stykk nyoverhala, vaska, lakka og montert 60-snekke i god form (klar for 250k nye km) :wink:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Montering, Thermowiper

Innlegg av BrageGundersen »

Jobba i eit firma som leverer el. oppvarma viskarblad til lastebil/buss, personbil og anleggsmaskinar. Bruksområdet er til halvekstremt vêr når det isar på frontruta. Sjølvsagt ikkje like effektivt som roterande rute, men eg har frå tidlegare luxar ikkje hatt trong for å banke viskarane for is med desse påmontert. Kan sjølvsagt hjelpe til med ordre om det skulle vera interesse. Pris med viskarblad ligg på omkring 1000 kr/stk. 12 og 24V.

2 nye viskarar frå SWF klare til modifisering.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Svar

Tilbake til «Garasje»