jada, mere bilder kommer, må berre ta nokre først:)
Likte denne kroken her

Dive dive

Grei patent:)

Orginal Toyota? Låg nokre kasetter i bilen som må testes etterkvart:)

Dårlig bilde av skjermbredder
Vinsjen ser en smule liten og sliten ut, så regner med den blir flytta bak, om eg får den til å virke.... har en splitter ny T-Max (eller Kinavinsj... sjå egen tråd) som skal monteres framme.
Litt vakker musikk
Ellers har man rydda og sett over bilen for å få et overblikk over tilstanden... Det er endel rust her og der, men hovedsaklig er det bakskjermene som må byttes. Resten av karosseriet ser bra ut, nokre rusthull her og der, men det skal man kunne fikse.
Første som må fikses er ladinga.... har berre 12V over batteria med motoren igang....
Da eg var å såg på bilen tidlig i år, så var den godt ned snødd, og frosen så eg fikk ikkje danna meg et bilde over bilen. Prøvde heller ikkje å starte motoren da (-20 og flate betterier er en dårlig kombinasjon). Så tok derfor med meg to nye Maximabatterier, monterte desse og bilen starta på første omdreining

Etter å ha stått meir eller mindre i ro et par år... Da var det berre å kjøre den for egen maskin ned til vegen og oppå biltralla:)
Med andre ord så kjøpte eg den meir eller mindre usett, men har ikkje angra enno:)
Bilen går som ei kule (ikkje bokstavlig talt), fikk testa firehjulstrekken og hadde det jækla artig i snøen en halvtimes tid hehe
Men det gjenstår endel arbeid før EU, i og med den har stått såpass lenge så må det sjåast over bremser, smøre kryss/ledd, oljeskift på akslinger, motor og gear, osv.... med andre ord, full service