Edic eller ikke

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol

Svar
Egon
Sted: kristiansand

Edic eller ikke

Legg inn av Egon » man okt 17, 2011 8:40 pm

Heisann !!
Var for noen uker siden avsted å handla meg en 83 mod 60 ,edic var koblet ut erstatet med vaier til stoppfunksjonen,funker greit det,men i helgen tenkte jeg å ta en titt på denne edic saken ,pelte den ut , og loddet et punkt,forige eier hadde også hatt denne ute så den var "tørr og rein",monterte saken igjen og pelte av vaieren og satte på staget fra edic motoren ,vrei på nøkkelen og det klikket i releet og bilen startet ,og stopppet igjen tvert når jeg slo av tenningen,tok meg en prøvetur ,og "ga på "litt ,men du svarte som den røyk,det var helt gyselig,pelte av edic greia og på med vaieren ,da er det ikke anntydning til svart røyk,nå som jeg har dette vaier "opplegget" vil bilen da gå (dra) dårligere siden denne nå står låst i mittstilling og ikke blir reg. av edic`en,er det greit å kjøre med det slik ,tenker start vinterstid ,eller om noen har et brukt relee så,er glad for tips..

Brukeravatar
håvard
Sted: Halden

Re: Edic eller ikke

Legg inn av håvard » tir okt 18, 2011 12:14 am

Edic'en har bare 3 stillinger. Stopp, start og normal gange. Dvs. står den på "midten" så står den der den skal stå under normal kjøring. Hvis den røyk voldsomt så stod den nok konstant i start-posisjon.

Svar

Gå tilbake til «Motor 6x»